جستجو

تبلیغات



معرفی کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

    کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

    نویسنده:پیتر مود - آنجلیا پیری

    مترجم:مجید میرویسی- جلال صالحی- محمد نظریان

    سال نشر: تابستان 95 - انشارات پریس

    تعداد صفحات:317

    قیمت: 12000  

     

    در مقدمه این کتاب، مولفین آورده اند که :

    در این کتاب توجه بیشتری به اهمیت جو سازمانی شده و فصل کاملا جدیدی به بازاریابی رابطه مند اختصاص دارد. هم چنین اهمیت بیشتری به مفاهیم اساسی،مانند کار احساسی و تکنیکهایی به عنوان نمونه، مدیریت عملکرد داده شده است. همچنین تاثیر مراکز تماس، اهمیت فن اوری در عرضه خدمات و روندی به سوی مک دونالیزیشن خدمات از جمله محتویات این کتاب است.

     

    هم چنین مترجمین این کتاب بیان کرده اند:

    کتاب حاضر به عنوان یکی از اولین گامها در مطالعات راهبردی خدمات و چگونگی ارائه خدمات در صنایع مختلف در کشور بوده و بدعتی است در زمینه مبانی نظری و عملی در تحلیل مدیریت راهبردی خدمات می باشد.

    مطالعه این کتاب به دانشجویان رشته های مدیریت خدمات،مدیران و سرپرستان،کارکنان و نیز مشاوران در حوزه خدمات و افرادی که به نحوی با امور مربوط به خدمات در ارتباط می باشند، توصیه میگردد.

    فصول کتاب:

    معرفی خدمات

    سازمان خدمات

    طراحی خدمات

    کیفیت خدمات

    طراحی داخلی خدمات

    مواجهان خدماتی

    مدیریت افراد

    مدیریت تقاضا و ظرفیت

    ارتباطات خدمات

    سنجش عملکرد

    بازاریابی رابطه مند

    نظارت و ارزیابی خدمات


    این مطلب تا کنون 19 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 8 مرداد 1395
    منبع
    برچسب ها : خدمات ,کتاب ,مدیریت ,اهمیت ,بازاریابی ,راهبردی خدمات ,
    معرفی کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 10 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر